Skull and Bones 3.000 Altın
Kredi paketi, geminize ve kaptanınıza özel kozmetik ürünlerin yanı sıra mağazadaki diğer ürünleri satın almada da kullanabileceğiniz 2.500 altına ek olarak 500 bonus altın içerir.