Skelethrone: The Chronicles of Ericona - The Jewel in the Skull
Geçmişin gölgelerinin günümüzün tehditleriyle iç içe geçtiği gizemli bir maceraya atılın. Efsanevi bir eser olan “Kafatasındaki Mücevher ”i aramak için çılgın dahi Mardek'in labirent gemisine gireceksiniz. Bu eseri kullanarak Hayalet Dünyasına girebilir ve kaderi gizem ve entrika ile örtülü olan Kraliçe Aurora'nın kardeşi Demagrass hakkındaki gerçeği ortaya çıkarabilirsiniz. Yine de gözünüzü dört açın! Mardek'in gemisi sadece bir demir yığını değil, her adımınızın son adımınız olabileceği yaşayan bir kabus. Her adım sizi tehlikeli tuzaklara, canavarlara ve çılgın bilim insanlarının deneylerine götürecek. Dünyalar arasındaki titrek çizgiye adım atmak, kaderin kendisine meydan okumak ve hayatınızı sonsuza dek değiştirebilecek sırrı keşfetmek için gerekenlere sahip olduğunuzu düşünüyor musunuz? Bir seçim yapmanın zamanı geldi, çünkü “Kafatasındaki Mücevher” sadece maceraperestleri değil, uçuruma bakmaya cesaret eden ve tereddüt etmeyenleri de bekliyor. DLC size aşağıdaki yeni içeriklere erişim sağlar: - 4 yeni biyom - 20'den fazla yeni düşman - 5 benzersiz patron - Yeni silahlar ve ekipmanlar Yeni içeriğe nasıl erişebilirim? Bu DLC ana oyuna sorunsuz bir şekilde entegre edilmiştir. Yeni bölgeler aşağıdaki şekillerde keşfedilebilir: - Kilit bir noktaya ulaştıktan sonra ana hikaye boyunca ilerlerken. - Son boss'u yendikten sonra, New Game+'a başlamak zorunda kalmadan Yeni diyarlara dalın, geçmişin gizemlerini çözün ve Hayalet Dünya'nın perdesinin ardındaki gerçeği ortaya çıkarın!