İkonik Dem Bones kostümünden ilham alan kozmetik koleksiyonuyla kaykaycınızı donatın. Bu Skate 3 karakteri, artık şapka ve gözlük gibi birden fazla ögeyi aynı anda kuşanma yeteneğiyle Dem Bones Paketi'nde bir kostüm olarak geri dönüyor. 1 Kostüm: Dem Bones Kostümü 1 Gözlük: Rose Teashades 1 Kaykay Tahtası: Dem Bones Tahtası 1 Tekerlek Seti: Dem Wheels 1 Trucks Seti: Dem Trucks 3 Kaykay Çıkartması 2500 San Van Bucks: Ek premium kozmetik ögeler satın almak ve şık bir şekilde kaymak için San Van Bucks kullanın. Bazı kozmetik ögeler oynanış ve/veya daha önceki bir satın alım yoluyla da mevcut olabilir ve yalnızca bir kez açılabilir. Skate (ayrıca mevcuttur) ve tüm oyun güncellemeleri gerekir. Bazı kozmetik ögeler oynanış ve/veya daha önceki bir satın alım yoluyla da mevcut olabilir ve yalnızca bir kez açılabilir. Daha önce açılan ögeler yeniden verilmez.