Siren Domination Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Siren için İki Örgülü Boksör kafası ile Aşk ve Ölüm görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz! Bu içerik Season Pass paketinde bulunmaz.