Sir Jimmy Lionheart - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Jimmy and the LUX-5000 içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Jimmy and the LUX-5000 içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Jimmy and the LUX-5000 için bir kostümü açacaktır.