Sir Gwayne Başlangıç Paketi
Bu başlangıç paketi, epik Sir Gwayne ile şövalyeleri toplamak için size güç veriyor. Ordunuzu 1.000 kişiyle de destekleyebilir ve 5 Gem Tuşu içerir!