#SinucaAttack
Bu benzersiz bulmacalı macerada bilardo ve platform ögeleri bir arada! İncelikle dokunmuş bağımsız yapımcılı platform bulmaca oyunu #SinucaAttack, konsola gelerek dünyanın dört bir yanından oyunculara bilardo topu fiziği ve 2 boyutlu platform oyunu mantığını harmanlayarak sunmayı amaçlıyor. Karakterini seç, istekanı özelleştir ve bilardo toplarının en güçlü silahın olduğu bir dizi hızlı odadan kaçış bulmacaları arasında ilerle. Her girdiğin odada gitgide karmaşıklaştığı gibi, her yeni aşamada ilgi çekici özellikler ve aşılacak engeller sunmaktadır. Vuruşlarını zeminden, tavandan ve duvarlardan sektirip, düğmelere basarak kapıları aç. Hatta bölümler dikine gittikçe sırt roketleriyle sen de yeni yüksekliklere oluş! Ancak beklenmedik tehlikelerin farkında ol yoksa kapana kısılı kalırsın!