Sinsi Tilki Paketi
Bu kıyafet, para birimi, ifadeler ve en kurnaz yoldaşlardan oluşan paketle maceraya marifetli bir yaklaşım benimse! Yanında sadık bir Kestane Rengi Tilki ve gizli olman gerekiyorsa arka cebinde bir dizi Saklanbak ifadesi eşliğinde pratik Avcı kıyafetleriyle denize açıl. Sinsi Tilki Paketi 550 Antik Sikke, bir Kestane Rengi Tilki, Saklanbak İfade Paketi, korsanın için Avcı kıyafetleri (Şapka, Ceket, Pantolon, Kemer ve Bot) ve Karakol mağazalarında harcayabileceğin 10.000 altın bonus içerir.