SINNER for Windows 10
Sinner: Sacriface for Redemption bir savaş aksiyon RPG'si. Sekiz farklı patron.. her biri farklı ölümcül günahları temsil eden ilk yedi'si ile istenildiği zamanda ve sırada savaşılabilir. Epik çarpışmalardan önce bazı özellikleri, ekipmanları yada yetenekleri feda etmelisiniz bu günahın kendisine karşı savaşırken her çarpışmayı daha da zorlu kılar. Yalnız savaşçı bir sahilde duruyor, zihni bulutlu, geçmişi unutulmuş fakat durdurulamaz bir güç onu ayakta tutuyor, ismi Adam, Günahlarından dolayı suçlu, bu mekana gizli ve ürkütücü güçler tarafından getirildi. Cavanis Krallığından geldi. Kurtuluş için umutsuz bir arayış içinde bir çok zorlukla yüzleşecek. Yıkıcı bir krallığın derinliklerinden doğdu ve gittikçe güçlenen şeytani patronları yenme görevini üstlendi. Günah patronlarıyla karşılaşmadan önce kendi özelliklerizi iyi belirleyin. Gotik anime stili ve Korku hikayeleri ile Klasik patron savaşları ve modern skill-based aksiyon RPG'lerinden ilham alındı. Sinner heyecan verici, iç ürpertici, kendinizi zorlamanızı gerektirecek bir deneyim.