Siana Character Pack
Defile efsanesinden takımın ablasına — Siana geri döndü! Onun özel dönüşüm yeteneğini deneyimleyin! Bu paket şunları içerir: ‑ Karakter — Siana ‑ Siana Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü tek kullanımlık / geri alınamaz oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Zaten Siana’ya sahipseniz, Siana belirli bir puan miktarına dönüştürülür. *Paket bileşenleri ve satışı önceden haber verilmeksizin değiştirilebilir veya sonlandırılabilir.