Shop Simulator: Supermarket
Shop Simulator: Supermarket, gerçek dünyanın stresi olmadan kendi süpermarketinizi kurup işletebileceğiniz rahat bir perakende yönetim oyunudur. Bölgeden uzaklaşmak ve bir mağazayı yönetirken biraz eğlenmek istediğiniz zamanlar için mükemmeldir.