Ship Graveyard Simulator 2 - Steel Giants DLC
YOK EDİLECEK YENİ ÇELİK DEVLERİ Ship Graveyard Simulator 2 için Steel Giants DLC'si ile gemi sökümünde en büyük mücadeleye hazırlanın. Yeni dört dev: bir tanker, bir gaz taşıyıcı, bir nükleer buzkıran ve devasa bir konteyner gemisi. Bu devlerin her biri benzersiz zorluklar ve fırsatlar sunuyor! YENİ MEYDAN OKUMA - BUHAR BORULARI Yeni bir zorlukla yüzleşin - patlayan buhar borularıyla tıkanmış geçitler. Bu devleri özgürce ve güvenli bir şekilde yok edebilmek için tedariklerini kesmeyi dikkatlice planlayın. Boruların yanlış şekilde kesilmesi birçok komplikasyona neden olabilir. YENİ SÖZLEŞMELER, BULGULAR VE BAŞARILAR Steel Giants DLC'sinde devasa gemi enkazlarını keşfederken yeni sözleşmeler üstlenin, gizli hazineleri keşfedin ve yeni başarıların kilidini açın. Çekicinizi kapın ve bu devleri yıkmaya başlayın!