Shining Resonance Refrain Demo
"Yuma Ilvern olarak oynayın ve İmparatorluğun, içinizdeki Parlayan Ejderha'nın ruhu da dahil olmak üzere kadim ejderhaların gücünü suistimal etmesini önleyin. Arkadaşlarınızın yardımıyla kaderinizi gerçekleştirin, Astoria'yı kurtarın ve hep kilitli kapılar ardında tuttuğunuz gücünüzün iplerini salın. Oyunun yalnızca Japonya'da yayınlanan orijinal sürümünde İmparatorluk Prensesi Excella oynanabilir bir karakter değildi, ama Shining Resonance Refrain'deki yeni ""Refrain Modu""nda hem Excella hem de Ejderha Avcısı Jinas partiye eklenebilecek ve yeni bir deneyim sunacak: Tabii sürprizi bozmamak için bunu oyunu ikinci kez oynarken yapmanızı öneririz! Ejderhaların soyunun uzun zaman önce tükendiğine inanılıyordu ve Yuma Parlayan Ejderha'ya dönüşebilme kabiliyetine sahip olduğu için İmparatorluk tarafında tutsak edildi. Astoria prensesi Sonia, Ejderhacıların yardımıyla Yuma'ya gider ve topraklarını İmparatorluğun hükümranlığından kurtarmak için girdikleri savaşta desteğini ister. Normalde ürkek olan Yuma, içindeki gücü fark etmesini sağlayacak cesareti gösterebilecek mi?" ・Demo sürümünde yükleme fonksiyonunu kullanamazsınız. ・Oyunun tam sürümünde, demo kaydınızı aktarabilme seçeneğini yalnızca oyuna ilk defa başlarken kullanabilirsiniz.