Shift Quantum
Axon Vertigo, dünyanın lider otoritesi ve serebral doygunluk programlamadaki en güvenilir dost Shift Quantum programı ile herkese daha iyi yaşam kalitesi sunma sözü verdi. Siber-noir aksiyon-bulmaca platform oyununda engelleri kaçış rotalarına çevirmek için bulmacaları çözmek ve dünyayı tersine çevirerek negatif alan yaratmakla görevlendirileceksiniz. Beyninizi zorlayacak her bir seviyeyi çözmek ve sırlarını açığa çıkarmak için dünyayı değiştirin, çevrenizi ve zihninizi bükün. Aradığınız ve Axon Vertigo'nun sözünü verdiği mutluluğu bulmak için tüm özel oyun bloklarını kullanarak engelleri aşın ve çıkışa ulaşın. Shift Quantum için Axon Vertigo'nun Seviye Editörü'ne katılarak kendi özel seviyelerinizi yaratın ve toplulukta paylaşarak oynanmalarını, değerlendirilmelerini ve öne çıkmalarını sağlayın. Sınırlarınıza meydan okuyun.