Shenmue
Babasının ölümündeki gizemi çözmeye çalışan Ryo adında genç bir adamı canlandırıyorsun. Shenmue, karakterlerin kendi rutininin bulunduğu ve neredeyse bütün nesnelerin manipüle edilebildiği, yaşayan gerçek bir dünya sunmaktadır. Yeni yumruk yumruğa dövüş tekniklerini öğren, yüzlerce karakterle etkileşime geç ve pek çok bulmacayı çöz. En iyi Shenmue deneyimi: - Güncellenen kullanıcı arayüzü - Modern veya klasik kontrol tercihi - Küresel olarak ilk kez Japonca ses seçeneği - Tamamen ölçeklendirilebilir ekran çözünürlükleri Destansı bir efsane: - Büyük ölçekli bir intikam hikâyesi - Babanın cinayetinin gizemini çöz - Unutulmayacak deneyim Yaşayan bir dünya: - İpucu bulmak için istediğinle konuş, dünyayı karış karış ara - Oynanamayan karakterler kendi düzenleri içinde bağımsız yaşamlar sürüyor - 1980'lerin Japonya'sına ve Hong Kong'una sadık yeniden oluşturma - Arcade oyunlarla, toplanabilir nesnelerle, ördek yarışıyla ve daha fazlasıyla vakit geçirebilirsin Destan yeniden başlıyor.