Shape of the World
Etrafınızdaki büyüyen dünya... Dingin ve sürrealist bir tek kişilik kâşif olarak Shape of the World'de gezindikçe çevre ve bitki örtüsü sürekli olarak büyüyüp renklenecek ve solacak. Hayaller alemine götüren vahşi yaşamın eşlik ettiği rüya gibi ormanlarda, suyla dolu mağaralarda ve huzurlu sahillerde gezineceksiniz. Gezintinizin tadını ne zamana karşı yarış yaptıran bir süre ne de sizi yolunuzdan etmek için bekleyen gizli bir tehlike kaçıracak... İşten, gerginlik ve stresten kaçmanız için bir kaç saat. Oyun Özellikleri Tek kişilik kâşif: Uzak diyarları andırarak ve ormanların derinliklerini araştırmanız konusunda cesaretlendirerek sizi keşfetmeye çağıran gerçek üstü ortamlarda kendi temponuzla gezdikçe rahatlayın. Organik ve gizemli bir ekosistemle oynayın: Zarif hayvanlarla, kısa ömürlü bitki örtüsüyle ve büyüleyici tek parça taşlarla etkileşime girin. Yaptığınız her bir eylem, geçtiğiniz her yoda ve rastladığınız her delikte nelerin olacağı konusunda sizi merakta bırakarak beklenmedik ve hareketli bir biçimde dünyayı değiştirecektir. Yaşayan bir dünya: Orman, yalnızca siz içerisinde yürüdüğünüzde görünür hale gelir ve daha önce keşfetmiş olduğunuz alanlardan geçerken yepyeni bir biçimde tekrardan büyür. Sanatsal dünya size, yolculuğunuzun sonuna kadar kılavuzluk edecek tanıdık bölgeler ve işaretler sunar. Oyuncunun çıktığı seyahatlere eşlik eden dinamik müzikler: Hayaller alemine götüren yolculuğunuzla ve suya dalışınızın güçlenmesiyle örtüşmesi için müzikler sizi saran bir işitsel deneyim sunarak gördüklerinizle birlikte değişir.