Shadow Warrior 2 Win 10
Shadow Warrior 2, eski bir tüzel shogun olan Lo Wang'ın sonraki talihsizliklerini takip eden sıradışı birinci kişi atış oyunu Flying Wild Hog'un gözalıcı bir evrimidir. Şimdilerde bozulmuş dünyanın sınırında münzevi bir paralı asker olarak hayatta kalmaya çalışan heybetli savaşçı; harap edici silah, bıçak, sihir ve espri kombinasyonları arasına tekrar dalmalı ve dünyayı boğan şeytani alayları indirmeli.