Shadow of the Tomb Raider - Exiled Fox'un Tuniği
Paititi'den kovulan ilk kişi olan Exiled Fox tarafından giyilen post zırh. Avlanmadan elde edilen tecrübeyi ve Odak Süresini artırır.