Shadow Gambit: Yuki's Wish
Ey lanetli ruhlar! Shadow Gambit: Yuki'nin Dileği DLC'si ile Red Marley'in yelkenlerini fora ederek kadim bir ejderhanın yankıları eşliğinde gizemli Kayıp Karayipler'de yeni bir maceraya dalın. Shadow Gambit: Yuki'nin Dileği DLC'si Shadow Gambit: The Cursed Crew içinde geçen yeni bir maceradır. Shadow Tactics: Blades of the Shogun'dan Yuki ve tanuki Kuma ile yeniden bir araya gel, egzotik yeni bir adayı keşfet ve altı yeni görev ile heyecan verici bir hikâyeyi deneyimle! Temel Özellikler Shadow Tactics'ten Yuki ve Kuma ile yeniden bir araya gel: "Alacakaranlık Korsanı Yuki" ve küçük evcil hayvanı tanuki Kuma'yı lanetli mürettebatına dâhil et. Daima bir şeyler çeviren Yuki, yaramaz tavırları olsa da neşeli bir ruha ve iyi bir kalbe sahip zeki bir hırsızdır. Yuki, Shadow Tactics'teki olaylardan sonra Kuma'yı sahiplenmiş ve birlikte dünyayı dolaşmaya başlamışlar, sonunda yepyeni doğaüstü güçlere sahip lanetli korsanlar olarak Kayıp Karayipler'e varmışlardır. Yuki'nin düşmanlarla temas ettiğinde patlayan ve ölümcül iğneler yağdıran yeni büyülü tuzaklarını kur ve Kuma'ya düşmanların dikkatini dağıtması veya düşmanlarını stratejik olarak yerleştirilmiş tuzaklara doğru çekmesi için kullan. Efsanevi bir Japon adasını keşfet: Yakın zamanda Kayıp Karayipler'de ortaya çıkan "Ejderhanın Düşü" adlı büyülü bir adaya ayak bas. Karayip suları tarafından kısmen yutulmuş bir Japon kalesi, küçük bir köy ve taş bir bahçe ile kaplı olan bu yeni ada, Edo döneminin Japon cazibesini yansıtırken Shadow Tactics: Blades of the Shogun'da bulunan yerlerin anılarını da tazeliyor. Sihirli güçlere sahip kadim bir ejderhayı uyandır: Shadow Gambit: The Cursed Crew'un Kayıp Karayipleri'nde yeni bir hikâye anlatan ve altı görevden oluşan olağanüstü bir macerada Yuki ve Kuma'ya katıl. Yuki ve Kuma'yı Red Marley'de kaçak olarak yakaladıktan sonra senden ünlü "Ejderhanın Düşü" adlı adayı bulmak konusunda yardım ister. Efsaneye göre orada ebedî uykusunu bölmeye cesaret edenlerin tüm dileklerini yerine getiren kadim bir ejderha yaşamaktadır. Ejderhanın bulmacalarını çözüp Yuki'nin dileğini gerçekleştirmeye yardım edecek misin? Ana oyunla bütünleşik: Yeni DLC karakteri ve ada ana oyunla sorunsuz bir şekilde bütünleşmektedir. DLC'yi etkinleştirdiğinde Shadow Gambit: Yuki'nin Dileği/i]'ni oynayabilir ve ilk üç karakteri canlandırdıktan sonra oynanabilen Dehşetli Sarmaşık Koyu adasındaki ana oyun görevi "Emeğinin Meyveleri"ni tamamladıktan sonra lanetli korsan mürettebatına "Alacakaranlık Korsanı Yuki"yi dâhil edebilirsin. Daha sonra Yuki'nin hikâyesine istediğin zaman başlayabilir ve onu neredeyse tüm ana oyun görevlerine götürebilirsin.