Severed Steel
Akıcı bir akrobasi sistemi, yok edilebilir voxel çevreler, tonla ağır çekim ve eşsiz, tek kollu bir ana karakter sunan Severed Steel, şık ve içgüdüsel bir tek oyunculu birinci şahıs nişancı oyunu. Sen, tetikteki parmağın ve çelik burunlu botların ağzına kadar kötü adamlarla dolu devasa bir yapıya karşı. Duvarda yürümeler, taklalar, dalışlar ve yerde kayışları ardı ardına ekleyerek tüm düşmanlarını alt et.