SETTRIS
Her an oynayabileceğiniz bu rahat bulmaca oyununda gittikçe büyüyen oyun alanlarında şekilleri birleştirin! Rahatlayın ve sakin bir deniz altı temasına sahip zekâ zorlayıcı bulmacaların keyfini çıkarın! SETTRIS, oyuncuların aşamayı tamamlamak için çeşitli şekilleri bulmaca alanındaki boş karelere yerleştirip tüm kareleri doldurmaya çalıştıkları bir blok düzenlemeli bulmaca oyunudur. Parçaları birbirine uydurmak ve başarıyla doğru düzene yerleştirmek için onları döndürüp çevirmeniz gerekecek. Bazen bulmacayı çözmek için bütün parçaları ortadan kaldırıp temiz bir sayfa açmak gibi farklı bir yaklaşım denemeniz gerekebilir. Herhangi bir zaman sınırı olmadığı için bütün bulmacaları çözmek için istediğiniz kadar zaman ayırabilirsiniz. İlerledikçe daha büyük oyun alanları ve bunlara yerleştirilecek daha fazla blok olacağı için zorluk aşamalı olarak artacak. 2 benzersiz oyun modunda ustalaşın ve Zaman Saldırısı skorunuzu artırmak için tekrar tekrar oynayın!