Session: Skate Sim Warm-up Pack
Warm-up Pack şunları içerir: - Avrupa'nın en büyüğü olan ve Lüksemburg'da bulunan kaykay parkı: Péitruss - Gıcır gıcır bir antrenman sahası: Hangar - Tam takım hapishane mahkumu kıyafeti (her ne kadar kaykay sürmek bugünlerde yasak olmasa da), 2 özel kaykay zımparası ve 2 kaykay tahtasından oluşan ekipmanlar HAPİSHANE MAHKUMU KIYAFETİ VE KAYKAYIN İÇİN KİŞİSELLEŞTİRMELER Kaykay sürmek suç mu canım? İkonik bölgelerde kaykay sür ve bu özel kıyafet ile stilini herkese kanıtla. AVRUPA GEZİSİNE ÇIK Şovunu ABD dışında da yap! Meşhur Péitruss kaykay parkını ve parkın çığır açıcı tasarımını deneyimle. Avrupa'nın en büyük kaykay parkında tutkunu yaşayabilmen için tüm çanaklar, rampalar ve diğer engeller, orijinaline sadık kalınarak yeniden yaratıldı. YEPYENİ BİR ANTRENMAN SAHASI Rahat rahat kaykay yapabileceğin tamamen sana ait ufak bir alanının olmasını hayal etmiş miydin hiç? O zaman Hangar'la tanış. Antrenman yap, düş, kalk, tekrar dene ve tekniğini geliştir. Şehre çıkmadan önce yeteneklerini geliştirebileceğin sadece sana açık yepyeni bir alanın var artık!