Serious Sam: Siberian Mayhem
Serious Sam: Siberian Mayhem, klasik FPS serisinin dünyasını genişleten yeni bir bağımsız genişletmedir. Notorious Mental'ın Rusya'nın vahşi topraklarındaki macerasına katıl ve Sam Stone'un maceralarının kaybolmuş bu bölümünde yolunu bul. Serious Sam 4'ün dünyasına, Sam Stone'un maceralarındaki bağımsız yeni bir bölüm olan "Siberian Mayhem"e tekrar hoş geldin. Her seferinde Sam'den bir adım önde olan hain General Brand'i yakalama görevinde engin Rus topraklarını katet. Yol uzun ve görülecek çok şey var. Timelock Studio ve Croteam tarafından ortak geliştirilen "Serious Sam: Siberian Mayhem"; unutulmuş hikayeler, keşfedilmemiş yerler ve Sam'in kendine özgü silahlarıyla Mental'ın Horde'una karşı verdiği savaşlarla, tanıdık bir macerada uzun bir deneyim sunuyor. Savaşa katıl, yoldaş! SİBİRYA'YA HOŞ GELDİN Rusya'nın kalbi... Burası devasa, soğuk ve o kadar belirsiz ki uzaylı istilacılar bile kayboluyorlar. Güzel ve tehlikeli bir dünyada geçen, kuzey kutbu kıyılarından, ıssız ormanlara, terk edilmiş köylere ve tüyler ürpertici bir hayalet kasabaya uzanan beş yeni seviyeyi dolaş. Sibirya, istediğin kadar savaşman ve dolaşman için yeterince büyük. KIYAMETİN CANAVARLARI Sibirya'da sadece en güçlüler hayatta kalır ve Mental bunu çok iyi biliyor. Aralarında göreceğin hiç aklından geçmeyen en gelişmiş ve korkutucu yaratıklardan bazılarının da olduğu bir dizi yeni düşman ve boss'lar, "Siberian Mayhem"de Horde'a katılıyor. GÜÇLÜ SİLAHLAR Serious Sam ve düşmanları arasında duran tek bir şey var, o da bir silah. Aralarında efsanevi AK'den deneysel "Perun" arbaletine ve daha nicelerinin olduğu cephanelik dolusu ölümcül yeni silahların keyfini çıkar. Tepeden ölüm mü yağdırmak istiyorsun yoksa 50 tonluk birinci sınıf ateş gücüyle bir mi olmak istiyorsun? Yeni alet ve araçlar, en yıkıcı rüyalarını gerçekleştirmeye için hazır. YABANCI ORTAMLAR, ALIŞILMIŞ OLAYLAR Tam yolculuk bitti ve daha anlatılacak hikâye kalmadı dediğin anda evren sana ikinci bir şans tanıyor. Tunguska'ya giden yolda Sam'e yardım eden, dışlanmışlardan ve beklenmedik karakterlerden oluşan bir çeteyle tanış. Bu vahşi toprakların sakladığı yeni hikâyeleri ortaya çıkarmak için yan görevleri tamamla. Çevrene dikkat et, dünya sana hiç beklemediğin şeyler söyleyebilir. SİBİRYA GİZEMLERİ Sibirya'nın toprakları devasa, ıssız ve sırlarla dolu. Kullanışlı, saçma, garip, tanıdık... Nasıl dersen. Hepsini bulabilir misin?