Senua
Bir Kelt savaşçı, çarpık bir araf vizyonunda ölümle yaşam arasında mahsur kalır. Hellblade evreninde geçen bu aksiyon-macera oyununda Senua, öteki dünyaya ulaşmak ve kaybettiği sevdiklerine kavuşmak için inandığı her şeyi tehdit eden güçlerle savaşır. İç ve dış tehditlerle yüzleşmek için Senua'nın sanrılarından kurtul, mitlerden ve korkulardan doğan korkunç yaratıkları yenmek için taktiksel savaş tekniğinde uzmanlaş. Senua'nın iç huzura ulaşmaya çalıştığı; başkaldırı, seçimler ve miras üzerine kurulu bu etkileyici bağımsız hikâyede anılar ve anlamlarla şekillenen bir dünyayı keşfet. MİTLER VE DELİLİKLE ŞEKİLLENEN BİR AKSİYON-MACERA OYNANIŞI Fantastik bir araf vizyonunu keşfet, taktiksel ve içgüdüsel savaş tekniklerini kullanarak korku, yıkım ve acı tezahürleriyle savaş. Silah kullanımında ustalaş, savaşın karmaşasında çift silah kuşan ve yoluna çıkan, zihninin ürettiği canavarları ve fantastik azılı düşmanları yenmek için güçlü yeteneklerini kullan. FANTASTİK VE ÇARPICI BİR SERÜVEN Psikozlu bir Kelt savaşçının gözünden arafta yolculuğa çık. Mitler, anılar ve acıyla şekillenen birbirine bağlı bir dünyayı keşfet, Senua'nın huzura giden yolunun ardındaki gerçekleri ve yalanları açığa çıkarmak için algını ve bulmaca çözme yeteneklerini kullan. Bu yol, istilacı bir altın gücün güzelliği ve zehrinin tehdidi altında. ETKİLEYİCİ, BAĞIMSIZ BİR HİKÂYE Senua'nın yolculuğunun ideal başlangıç noktası olan bu etkileyici bağımsız hikâyede öteki dünyaya ulaşmak ve onu kaybettiği sevdiklerine kavuşturmak için savaş. Senua'nın huzura giden yolunu şekillendiren tanrılarla, ruhlarla ve mitolojik varlıklarla yüzleş. Sürükleyici aksiyon-macera oynanışı, muhteşem görseller ve müziklerle hayat bulan, mutlaka deneyimlenmesi gereken bir hikâye.