Sengoku Dynasty - Sakura Pack
Sakura DLC'si, hanedanlığını efsanelere yaraşır bir hâle getirir. Korkutucu Menpō maskelerini tak, göz alıcı Porselen silah setini kullan, Hafif Samuray kıyafetini giy ve vadinin sana ait olduğunu ilan eden sancaklar dalgalandır.