Seduction: A Monk's Fate
Genç bir kadının ruhunu yasaklanmış bir ayinden kurtarma umuduyla karanlık bir diyarda hayatta kalmaya çalış! Manastırının ardında yatan gerçekleri ortaya çıkarmak için karanlık ve gerçeküstü bir diyara girmek zorunda kalan bir keşişin korku temalı hikâyesinde ilerlemeli aksiyon ve klasik macera hikâye anlatımı bir araya geliyor. Hangi gizemler gizli saklı bekliyor, saygı duyduğu kişilere gerçekten güvenebilir mi? Keşif yapan, konuşan, her bildiğini sorgulayan ve büyüklerinin tavsiyelerine karşı çıkan bu genç adamı kontrol et. Çok güzel ve dehşet verici el yapımı ortamlarda gezerken bulmacaları çöz, ipuçlarını ara ve büyük bir tehlikeden kaç. Her köşede seni baştan çıkaracak şeyler beklemekte. Hayır demeyi ve seni ayartmalarına izin vermemeyi öğrenmen gerekecek. Ancak o zaman evim dediğin yerin geçmişini lekeleyen ve yasaklanmış bir ayin olan büyük çağrıda genç bir kadının ruhunu kurban edilmekten kurtarabilirsin.