Seçkin Birimler
"Seçkin Birimler" paketinde, çoğu göz alıcı özelleştirilmiş sırt çantalarıyla birlikte gelen İtalyan Cephesinde görülen tarihî birimlerin bazıları bulunuyor! Bersaglieri bisikletçilerinden göz korkutan Avusturya-Macaristanlı "Bosnalılar"a kadar ve daha fazlası mevcuttur. Ayrıca beş bıyık ve üç yüz öğesi vardır. "Seçkin Birimler" paketi 34 öğe içerir: - 6 İtalyan Üniforması - 4 İtalyan Başlık Öğesi - 6 Avusturya-Macaristan Üniforması - 8 Avusturya-Macaristan Başlık Öğesi - 3 Yüz Öğesi - 5 Bıyık - 2 Yüz (her fraksiyon için bir tane) Bersaglieri bisikletçileri, sırtlarında taşıdıkları katlanmış bisiklet dâhil olmak üzere İtalyan Keskin Nişancı sınıfının merkezinde yer alıyor! Telli telefon makarası sırt çantasına sahip bir mühendisin yanı sıra gömlek ve kravattan oluşan Arditi üniformaları ve ünlü "Fesleri" içeren Subay ve Hücum üniformaları mevcuttur. Avusturya-Macaristanlılara, tüm sınıflar için korkulan Bosnisch-Hercegovinische Infanterie, "Boşnaklar" destek oluyor. Klasik "kısaltılmış" subay tuniği dâhil olmak üzere hem gri-yeşil hem de açık gri üniformalar mevcuttur. Ayrıca bir dizi fes şapka alırlar. Paket, birkaç Alman generalde bulunan sakalın/bıyığın tanınabilir şık çizgileri dâhil olmak üzere birliklerin seçkin statüsüne yakışan beş tarihî bıyık içerir: "Von Schlieffen", "Von Francois" ve "Erich Ludendorff". Gaz maskeleri ve daha fazlası için kullanılan özel bir gözlük seti dâhil olmak üzere aralarından seçim yapabilen üç ek yüz öğesi vardır. NOT: BU DLC SADECE KOZMETİK İÇERİKLER İÇERİR.