Seasons after Fall
2 boyutlu platform-bulmaca oyunu Seasons After Fall, seni içine alan bir kainata daldırıp sihir ve doğanın hüküm sürdüğü toprakları keşfetme imkanı tanıyacak. Vahşi bir tilki olarak dört Gardiyanla tanıştırılacağın tehlikeli bir yolculuğa gönderiliyorsun ve sana yardımcı olan tek şey, mevsimleri istediğin şekilde değiştirebilme yeteneğinle 2 boyutlu harika bir dünyayı manipüle edebiliyor olman. Mevsimlerin her biri çevrede büyük değişiklik yaratıyor: dünyayı değiştirip yeni yollar açmak tamamen sana bağlı. Kış, şelaleleri dondurup, Bahar yağmur suları su seviyelerini yükseltirken, Yaz da bitkilerin büyüyüp yayılmasına yol açabilir. El yapımı büyüleyici grafikler ve bir yaylı dörtlüsü tarafından çalınan orijinal müziklerle hayat bulan bir dünyayı keşfet. Müzik, ortam ve atmosfer mevsimlerle ahenk içinde değişirken efsunlu olaylar silsilesini ve manzaraları ziyaret et. Seasons After Fall dünyası sırlarla dolu, gerçekleri ortaya çıkarabilecek misin?