Sea of Thieves Papağan Başlangıç Yığını
Korsan Dükkanından nesneler, ekstra ücretsiz bonus kozmetikler ve altın içeren Papağan Başlangıç Yığınıyla avantajlı başlayın! Bu yığın, seçkin nesneler satın almak için kullanabileceğiniz Antik Sikkeler, ilgi çekici bir Yazı Tura ifadesi ve uyumsuzlar arasındaki uyumunuzu göstermek için bir Paraket yoldaşı içerir. Sea of Thieves'e yeni başlayanlar için ideal olan bu yığın, yeni evcil hayvanınızın ve ifadenizin yanı sıra bir takım bonus kozmetikler ve keyfini süreceğiniz altınlarla birlikte size kendinizi ve kişisel korsan tarzınızı yansıtma imkânı sunuyor! Papağan Başlangıç Yığını; 550 Antik Sikke, Su Mavisi Paraket, Yazı Tura İfadesi ve 10.000 altın, Papağan Palası, Şapkası, Ceketi ve Yelkenlerinden oluşan ekstra ücretsiz bonus nesneleri içerir.