Sea of Dreams
Sea of Dreams iyi yolculuklar diler! 1940'larda çıkacağın bu deniz yolculuğu sana en korkunç kâbuslarını yaşatacak. - Klasik Macera Esintileri: Sea of Dreams, retro point-and-click macera oyunlarının özelliklerini taşıyor. Basit, alışması kolay kontroller ile ipuçlarını bul, karmaşık bulmacaları çöz ve ıssız gemiyi keşfet. - Beyin Yakan Bulmacalar: Maceran, problem çözme becerilerini test edecek bulmaca ve bilmecelerle dolu. Yoluna çıkan her şeyi kontrol et ve önüne çıkan engelleri aşmak için doğru ipuçlarından faydalan. - Issız Bir Seyahat: Ürkünç koridorlarını ve yağmalanmış odalarını keşfedeceğin Sea of Dreams gemisinde senden başka hiç kimse kalmamış. Keşfetme düşüncesi seni korkutuyor olabilir fakat kurtulmak için başka çaren yok. - Kasvetli Görseller: Sea of Dreams'in basit ama bir o kadar da etkileyici sanat tarzı, ürkütücü bir yalnızlık hissi uyandırıyor. - Düşündürücü Ambiyans Müzikleri: Gemideki insanların başına ne geldiğini çözmek için uçsuz bucaksız yerleri keşfedip zorlu bulmacalarla uğraşırken attığın her adımda gizemli oyun müzikleri sana eşlik edecek. Sea of Dreams, lüks bir yolcu gemisinin tenha ve karanlık koridorlarını keşfedeceğin bulmaca odaklı bir macera-korku oyunudur. Kurtuluşu aradığın yolda sana rehberlik edecek tek şey, maceran boyunca bulacağın ipuçları olacak. Bulduğun her eşya, Sea of Dreams'te olup biteni açığa çıkarmana yardım edecek. Ama bu o kadar da kolay olmayacak. Merakla attığın her adımda yeni bulmaca ve bilmeceler ortaya çıkacak. İlerlemek için onları çözmek zorundasın. Diğer yolcuların ve mürettebatın kayboluşunun arkasındaki sırrı ortaya çıkarmak için problem çözme becerilerini kullan. Partileyerek geçirdiğin uzun bir akşamın ardından uyanıyor ve geminin ürkünç koridorlarında tek başına olduğunu fark ediyorsun. Bulduğun ilk ipucu ne mi? Yolcu gemisinin önceden tıklım tıklım dolu olan iç mekânı, şimdi kanla ve darmadağın olmuş valizlerle kaplı. Etrafına baktığında yapman gerekeni apaçık anlıyorsun. Dışarı çıkmanın yolunu ara ve yardım bul. Derin bir nefes al. Cesaretini topla, karanlık koridorlara adım at. İpucu bulmak için her yeri köşe bucak ara. Sea of Dreams'i kâbuslar gemisine çeviren olayın ne olduğunu keşfet.