Sea Horizon
Kaderini tayin etmek için zarlar ve kart aksiyonuyla dolu, klasik rol yapma tarzında tehlikeli macera oyununda yerini al! Sea Horizon dünyasında atacağın her bir adım hayatta kalma ve aksiyon dolu bir macera! Sea Horizon, Myrihyn adındaki parçalanmış takımadaya her açılışında değişecek kareli, altıgen şekilli, kuş bakışı üç boyutlu haritasıyla sıra tabanlı bir roguelike rol yapma oyunudur. Kendilerine has hikâyeleri ve kişisel motivasyonlarıyla çeşit çeşit karakterler arasında seçimini yap. Farklı yerler ve tehlike dolu denizlere açıl, çeşitli silahları kuşan, açlığını ve sağlığını iyi idare et, her bir yan görevin potansiyel ödüllerine karşı riskleri iyi hesapla, yolculuğun boyunca yardımına koşacak kutsamaları etkinleştir ve çatışma sırasında hayati kararlar al! Bu tehlike dolu diyarda yeni efsaneler mi yazacaksın yoksa önceki yenilmiş maceracılar gibi adı unutulanlar kervanına mı katılacaksın?