SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Early Unlock: Musha Gundam
Erken Açılış: Musha Gundam *Musha Gundam birimi aynı zamanda oyunda ilerleyerek de kazanılabilir. Erken açılış, birimin oyunun başından itibaren kullanılabilmesini sağlar.