SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Early Unlock: Knight Gundam
Erken Açılış: Knight Gundam *Knight Gundam birimi aynı zamanda oyunda ilerleyerek de kazanılabilir. Erken açılış, birimin oyunun başından itibaren kullanılabilmesini sağlar.