SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Demo
Bu, SD Gundam Battle Alliance'ın demo sürümüdür ve DIRECTORY 1, Mission Tekkadan (End) kısmına kadar oynanabilir. Kayıtlı veriler tam oyuna aktarılabilir! Bu yepyeni aksiyon RPG oyunu SD Gundam Battle Alliance'da Mobile Suit Gundam tarihindeki Mobile Suit'ler ve karakterler ön plana çıkıyor. Bozulan Dünyayı Düzeltmek İçin Bir Askeri İttifak Hikâye G:Universe'de geçiyor. Burada Gundam kuralları kimsenin tahmin edemeyeceği şekilde değişiyor. Bu evrenin bozulan tarihini düzeltmek için oyuncu Gundam tarihinden Mobile Suit'ler ve pilotlardan oluşan 3 birimlik bir filoyu, yani gerçek bir Battle Alliance'ı yönetiyor. Gizemli Break bozukluklarının ardında ne var? SD Gundam Battles'ın Üst seviyelerine şahit ol! En sevdiğin Gundam karakteriyle görsel olarak çarpıcı komboları ortaya çıkar ve inanılmaz bir aksiyon RPG deneyimi yaşa. Geniş bir Mobile Suit cephaneliğini kullanarak düşman saldırılarını ez! Gerçekliğin Bozulması: Düzeni Geri Getirebilecek Misin? Break adı verilen tuhaf bozukluklar Gundam tarihindeki efsanevi anları saptırıyor, onları düzene sokmalısın. Cephaneliğine eklemek için yeni Mobile Suit'ler geliştirirken Gundam tarihinin en bilindik sahnelerini yaşa. Capital ve genişletme parçaları toplayarak en sevdiğin Mobile Suit'leri, en güçlü formlarına dönüştür. Çevrimiçi Çok Oyunculu Modda Arkadaşlarınla Görevlerin Üstesinden Gel! Çok Oyunculu modda 2 diğer oyuncuyla birlikte 3 kişilik bir takım kurarak oynayabilirsin. Tek başına ya da arkadaşlarınla savaşa dahil ol! ※Bazı içeriklerin tam oyuna taşınması sınırlıdır. ※Bazı işlevler demo sürümünde sınırlıdır. ※Demonun içeriği ve BGM düzenlendi ve tam oyundan farklı hale getirildi. ※Çok oyunculu mod, demo sürümleri arasında kullanılabilir. Demo sürümü ve tam oyun arasında kullanılamaz.