Screamer - Chromed Style Pack
Chromed Style Pack ile yarışlara hükmederken tarzını konuştur! Turnuva yarışmacılarının* araçlarında kullanabileceğin 15 krom görünüm sayesinde yarışmanın kargaşasında öne çık. *Özelleştirmeler, araç oyun içinde edinildikten sonra kullanılabilir hâle gelir ve Turnuva modu dışında her yerde kullanılabilir. Bu DLC, Digital Deluxe Upgrade'e dâhil değildir.