Screamer - Anaconda Corp Customization Pack
Bu DLC, Anaconda Corp takımının her aracı için bir tane olmak üzere üç yeni özelleştirme içerir ve her biri üç farklı renk seçeneğiyle gelir.* Herkesi kontrol etmeye alışkın olanlar için otorite yeterli değildir. Anaconda Corp Customization Pack ile rakiplerinin zihninde iz bırak: Statü ve hırsın sembolü klasik yarış ikonlarından esinlenen tasarımlarla üç özelleştirme içeriyor. Bu klasik çizgiler modern zarafetle buluşuyor çünkü geçmiş bile artık sahip olunacak bir başka markadan ibaret. *Özelleştirmeler, araç oyun içinde edinildikten sonra kullanılabilir hâle gelir ve Turnuva modu dışında her yerde kullanılabilir. Bu DLC, Digital Deluxe Upgrade paketine dâhildir.