Scout TOXC
8. Sınıf FDO'ların (İleri Sevk Edilmiş Operatör) favorisi olan gözcü sınıfı zırh, kullanılan en iyi gizli iz kaybettirme sistemine ve gizleme paketlerine sahiptir. Düşman hattının gerisindeki başarısı ise tartışılmaz.TOXIC zırh kaplaması ile kişiselleştirilmiştir.