Schoolboy Escape - Xbox Edition
Tamamen haksız bir sebepten dolayı yine ev hapsine alındın, ancak arkadaşların bu gece oyun salonunda takılıyor ve bunu KAÇIRAMAZSIN! Schoolboy Escape'te, evde alarm varken eğlenceli bir akşam geçirmek için mükemmel bir plan yapması gereken, yaratıcı problem çözme yeteneğine sahip zeki bir genci canlandırıyorsun. Temel Özellikler: Dikkat Dağıtma Sanatında Ustalaş: Günlük ev eşyalarını kullanarak dikkati kaçış rotandan uzaklaştıracak akıllıca dikkat dağıtıcılar yarat. Dinamik Güvenlikte Yol Al: Aile üyelerinin, eylemlerinize göre değişen benzersiz devriye düzenleri, odak alanları ve farkındalık seviyeleri vardır. Sıradan Nesneleri Dönüştür: Uzaktan kumandaları, oyuncakları, ev aletlerini ve daha fazlasını ana kaçış planın için sofistike araçlara dönüştür. Birden Fazla Kaçış Rotası: Her çıkış, yatak odası pencerelerinden bodrum kapılarına kadar farklı zorluklar ve fırsatlar sunar. Gerçek Zamanlı Strateji: Zamanlama her şeydir! Kaybolan bir eşya veya kötü zamanlanmış bir hamle sizi tekrar başa döndürebilir. Artan Zorluklar: Çok aşamalı planlar ve kusursuz uygulama gerektiren, giderek karmaşıklaşan senaryolarda ilerleyin. Mahalle Özgürlüğü: Bekleyen arkadaşlarınızla buluşmak için başarıyla kaçın ve ödül olarak bonus atari mini oyunlarının keyfini çıkarın. Basit gizlice hareket etmekten Hollywood soygununu andıran ayrıntılı çok aşamalı planlara kadar, Schoolboy Escape, günlük banliyö hayatını en üst düzey bulmaca çözme macerasına dönüştürüyor! Arkadaşlarınız sizi bekliyor, atari salonu sizi çağırıyor - yaramazlığın dehası olduğunuzu kanıtlamanın zamanı geldi!