School Bus Adventures
School Bus Adventures DLC'siyle yola çıkmaya hazır ol! Bu DLC'de sadık Okul Otobüsü yeni oynanabilir aracın oluyor! Vahşi doğayı şık bir şekilde keşfet ve bu ikonik okul otobüsünü tamamen kişiselleştirilmiş bir karavana dönüştür. Alışılmışın dışına çıkıp her köşesini donatıp kişiselleştirerek Okul Otobüsünü tekerlekli mükemmel evine dönüştür. Büyük maceralar için tasarlanan Okul Otobüsü, inşa ve yaratıcılık için geniş bir iç alan sunuyor. Geniş bir sürgülü kapısı, yolcu tarafında daha küçük bir girişi ve aracın içinde kolayca hareket etmeni sağlayan bir arka kapısı var. Merdivenle erişilebilen tavan rafı, tabanını otobüsün üzerine genişletmek için yeni olanaklar sunuyor. Lütfen maceranın başında aracını seçtiğini unutma. Bu DLC'nin içeriği: - Oynanabilir bir araç olarak tamamen özelleştirilebilir bir okul otobüsü.