Scenario Set 10
"The Mighty Shah of Pars", "The Way of the Knight II" ve "Battle of Revenge" Free Mode senaryoları olarak DLC 1 başlığı altında eklenecektir. Ayrıca, belirli şartlar yerine getirilirse, savaş esnasında A Glare of Rage and Hatred, Son of the Lord of Oxus ve The Strength of the Zot Clan Limited Skill Card'ları da kazanılabilir. *Bilginize: Bu içerik dağıtımı önceden haber verilmeden durdurulabilir.