SCARF
Scarf, bulmacaları ve 3D platformları karıştıran, güzel dünyalarda alegorik bir yolculuk sunan bir macera oyunudur. Ejderha şeklindeki bir eşarp olan partnerinizin yardımıyla hikayenizin arkasındaki gerçeği keşfedin ve bulun. Yeni yeteneklerin kilidini açın ve gerçek kaderinizi keşfedin. HİKAYE Kahraman olmak ne demektir? Kaderini gerçekleştirmek için mi? Yoksa ona isyan etmek mi? Eşarp, güzel dünyalarda alegorik bir yolculuk sunmak için lirizmi bir 3D platform oyunuyla harmanlayan heyecan verici bir tek oyunculu bulmaca macerasıdır. Sırlarını keşfedecek misin? Ve ne pahasına? OYUN Kendinizi kahraman olmanın ne anlama geldiğini yansıtan mecazi bir hikayeye bırakın. Tek müttefikiniz eşarbınızla, göreviniz kendi dünyalarını yaratan asi ruhları tuzağa düşürmektir. Her biri kendi benzersiz mekaniğine sahip güzel 3B manzaraları keşfedin. Farklı alanlarda seyahat edin ve ilginç zorlukların üstesinden gelmenizi sağlayacak yeni yetenekler öğrenin. Bu yeni dünyaların sırlarını keşfederken zıplayın, süzülün veya sallayın. Zengin bir mitolojiyi keşfedin ve ruhların yarattığı dünyaları keşfederek gerçeklerin kendi versiyonunuzu yeniden oluşturun. Sizi ışık ve renkle dolu bir fantezi boyutuna taşıyacak görsel-işitsel bir bölümün keyfini çıkarın… ama aynı zamanda gölgelerle. Scarf, her anın güzelliğinin tadını çıkarmanızı sağlayan yavaş tempolu bir oyundur. Gerçeği ortaya çıkarmak ve macerada ilerlemek için dünyayı keşfedin ve ilginç bulmacaları çözün. Alternatif bir sonun kilidini açmak için benzersiz koleksiyonlar toplayın. Planör, çift atlama ve liana gibi farklı yetenekleri kullanarak, dünyanın arkasındaki mitolojiyi ortaya çıkarmanıza yardımcı olacak ejderha şeklindeki atkınızla bağ kurun.