Sayonara Wild Hearts
Sayonara Wild Hearts motosikletler, kaykaylar, dans savaşları, lazer atışları, kılıç kullanımı ve saatte 300 kilometre ile kalp kırma içeren bir arcade oyunudur. Genç bir kadının kalbinin kırılması ile evrenin dengesi bozulmuştur. Rüyalarında elmas gibi parlayan bir kelebek görünür ve onu gökyüzünde yolculuğa çıkararak Fool adındaki diğer benliğini keşfetmesini sağlar. Özel yazılmış bir pop albümünde yolculuğa çık, puan topla ve Little Death ve yıldız müttefikleri Dancing Devils, Howling Moons, Stereo Lovers ve Hermit 64'ün kalplerinde saklı evrenin uyumunu bulmaya koyul. Hadi Pop Yapalım!