Savaş Çanta
Savaş ganimeti senin gücün kaynağı haline edelim! Savaş Çanta satın alma ve yükseltme warbands için kullanılabilir 75 Savaş Paraları içerir. Bir Warband, önceden ayarlanmış Takım Slot Benzersiz Banner, Epik Silah, Epik Birliğini ve iki ek Askerlerini oluşmaktadır. Bu hızla eyleme tam ekibi ve dalış ile kol istiyorum orta oyunculara yeni için büyük bir satın alma. VIP VE GET PERKS OLMAK Bu satın alma size size kilidini VIP Seviyeleri yardımcı olacaktır daimi VIP Puan kazanacaktır. Daha yüksek VIP Seviyeleri Gem alımları, ödüller, günlük giriş ikramiye ve bazı benzersiz ekstralar için giderek daha büyük ikramiye ile gelir.