Sausage Wars: Trapdoor Hell DLC
Yeni, dengesiz bir zeminde diğer sosislerle savaşın. Tuzak kapılarını tetikleyin ve enayilerin zehirli çorbaya düşmesini izleyin! Bu DLC ile her yerel çok oyunculu modda yeni bir Trapdoor aşamasına erişebileceksiniz.