Sausage Wars: Laser Massacre DLC
Burası arkadaş edinilecek bir yer değil. Yaklaşan ölümden kaçın, güvenli noktayı bulun ve diğer sosisleri ölümcül ışının içine itin! Bu DLC ile her yerel çok oyunculu modda yeni bir Lazer aşamasına erişebileceksiniz.