Sausage Wars: Gold Edition
Gold Edition, tam oyunu ve 1 ek sahneyi – Yanarak Ölüm – içerir. Doğru anı bekle, sosis dostlarını ateşe it ve nasıl güzelce piştiklerini izle. Ama kendin yanma! Her sosis savaşı seviyesinin sonunda o hot-diggity-dog zafer dansını sakın unutma! Şehrin en büyük sosislisi sen ol!