Santa's Sweatshop
20 yıl boyunca Noel Baba'nın zalim rejimine katlandıktan sonra eve dönüp Noel'i *gerçek* ailenle geçirmenin zamanı geldi. . . Kötü çalışma şartları ve rezalet ücretlerden usanıp Noel Baba'nın canını en acıtacak yerine vurmak ve Santa's Sweatshop'tan kaçmaya karar veriyorsun! Özellikleri - Noel ruhunu yaşamana olanak tanıyan yepyeni öğe ve üretebilir eşyalar! - İş gününü atlatmana yardım edecek Noel temalı seviyeler, işler, karakterler ve diyaloglar! - Zavallı elf parmaklarınla ırgat gibi çalışmış olmana rağmen kutlama moduna gir! -Noel Baba'yı alt et ve prangalarından kurtul! - Kaçışını planlarken keyfini yerine getirecek taze kutlama müzikleri! - Liderlik Panosunun zirvesine çıkma ihtimalinle birlikte kendini takip etmen için yepyeni başarılar!