Samsung QLED TV Forza Motorsport 7 Araç Paketi
Bu eklenti size toplamanız, yarışlarda kullanmanız ve özelleştirmeniz için 7 yeni araç sunar. Bu araçlar: 2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 1978 Porsche #78 MOMO 935/78, 2015 Honda Ridgeline Baja Trophy Truck, 1984 Nissan #20 Coca-Cola Bluebird Super Silhouette, 1957 Maserati 250F, 2016 Toyota Land Cruiser Arctic Trucks AT37 ve 2017 Fiat 124 Spider Abarth. Paket bir kez satın alındığında, her araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi credit ücreti ödenmeden Forza Motorsport 7 garajınıza eklenir. Bu eklenti ayrı olarak veya Forza Motorsport 7 Car Pass'te bulunan altı aylık araç paketlerinden biri olarak elde edilebilir.