Şampiyon Paketi
Halo 4 Şampiyon Paketi ile oyununu yeni bir boyuta taşı: İnanılmaz bir harita koleksiyonu, zırhlar, kaplamalar, yepyeni bir oyun türü olan Ricochet ve zırh modu Direnç, sana muhteşem bir Halo 4 deneyimi yaşatmak için bir araya geldi. Halo 4 Şampiyon Paketi'nin içinde Bullseye Paketi, Steel Skin Paketi ve Infinity Zırh Paketi ile birlikte Spartalını kişiselleştirmenin yepyeni yolları, yani lobi oyuncu kartın için beş zırh kaplaması, beş silah kaplaması ve sekiz Spartalı duruşu bulunmaktadır.