Sam ve Max Dünyayı Kurtar + Zaman ve Uzayın Ötesinde Paketi
Sam, adalet arayışında olan burnuyla 180 cm boyunda bir köpek dedektifidir. Max, kargaşayı seven hiperkinetik tavşandır. Birlikte, Serbest Polistirler - ezoterik suçla mücadele tarzı otuz yılı aşkın bir süredir çizgi roman ve video oyunu hayranlarını eğlendiren saygısız bir komedi ikilisi. 2006–2010 yılında Sam & Max, Telltale Games yapımı bir bölüm maceraları dizisinde baş rol almıştır. Artık muhteşem HD grafikler, yenilenmiş ışık ve dudak senkronizasyonu, ustalıkla yapılmış sinematografi, güncel teknoloji ile düzenlenmiş ses ve canlı caz müzisyenlerini bulunduran çeşitli yepyeni müzik parçaları ile sevgiyle güncellenmiş, güncel teknoloji ile düzenlenmiş bu sürümlerde onların ilk sezonunu (tamamı on bir bölüm!) oynayabilirsin. SAM VE MAX DÜNYAYI KURTAR Komiser rahatsız edici bir raporla çağırdığında ofiste daha bir sıradan gündü: eski çocuk yıldızlar sokakta etrafa saldırıyor! Açık ve kapalı bir aptal vandalizm vakası olarak başlayan şey, Sam ve Max'in birbiri ardına gizemli bir şekilde hipnotize edilmiş bir suçluyla karşılaşmasıyla tam bir komploya dönüşüyor. (Gözleri yaptıkları "tuhaf şeyden" anlayabilirsin.) Kötülüğün kaynağı kim ve alçak planları ne? Bu davayı çözmek için Sam'in dedektiflik işi için burnunu, Max'in vicdan eksikliğini, çeşitli envanter öğelerini ve komşular Sybil Pandemik, Bosco ve Jimmy Two-Teeth'den biraz yardım gerektirecektir. Sam & Max'in sokağından Beyaz Saray'ın bahçesine, internete ve aya kadar uzanan bu şaşırtıcı gizem ortaya çıktıkça daha da tuhaf ve komik bir hal alıyor. SAM VE MAX: ZAMANIN VE MEKANIN ÖTESİNDE Serbest Polis tekrar Noel Baba ile restleşmede suçlu vuruşunda, dev bir volkanı bastırmak için bir yarışta ve Zengin Avrupalı bir vampirle yüzleşmede... ve ardından işler daha da tuhaf hale gelir. Paranoyak dükkan sahibi Bosco, büyük bir komplodan bahsederken bir şeylerin peşinde midir? Lokanta sahibi Stinky, büyükbabasının başına gelenlerle ilgili gerçeği saklıyor mu (Stinky olarak da bilinir) Tuhaf komşu Sybil Pandemik gerçek aşkı bulabilecek mi? Biri... DOĞUM GÜNÜ mü dedi?! Zombiler dans edecek. Mariaçiler şarkı söyleyecek Dev bir savaş robotu sokakları mahvedecek. Ve arkadaşlarının hayatları söz konusu olduğunda, Sam ve Max işleri düzeltmek için kendi hayatlarını riske atacaklar.